WhatsApp și Waze plănuiesc schimbări importante pentru utilizatori

aplicații

Utilizatorii de WhatsApp se vor bucura în curând și de această funcție…

Cea mai nouă versiune de test WhatsApp oferă posibilitatea de a trimite un mesaj mai multor persoane în mod simultan. Dacă până de curând utilizatorii nu puteau trimite mesaje decât unei singure persoane sau unui grup, în curând acest aspect se va putea schimba.
Funcția nu este nicidecum una nouă, ba chiar are o vechime destul de mare, de pe vremea lui Yahoo Messenger(este vorba de renumitul ”mas”), dar pentru aplicațiile de chat, trimiterea unui mesaj către mai multe persoane reprezintă o noutate deocamdată.

Deși aplicația este deținută de Facebook, încă duce lipsă de multe facilități, dar dacă ar fi să privim partea pozitivă, atunci putem spune că avem de-a face cu cea mai bună alternativă la Facebook Messenger ca și ”încărcare”, cum de altfel vorbim și de o opțiune mult mai bună din punct de vedere al securității.

WhatsApp rămâne în continuare o aplicație preferată pentru comunicare, iar asta o confirmă cifra de peste 1 miliard de utilizatori activi lunar.

Utilizatorii de Waze vor fi anunțați de evenimentele desfășurate pe traseu

Nu de puține ori se întâmplă să fim blocați în trafic zeci de minute în șir, cu nervii întinși la maxim și fără să putem acționa. Pornind de la aceste nemulțumiri, Google plănuiește o nouă funcție pentru aplicația Waze. Este vorba de noul program Waze Global Event Partner, menit să ajute atât utilizatorii de Waze să scape de traficul aglomerat, cât și organizatorii de evenimente să contribuie cu informații utile și rute ocolitoare.

Companiile înscrise în noul program vor avea posibilitatea să adauge în cadrul hărților Waze detalii despre evenimentul organizat, dar și indicații legate de rute ocolitoare, astfel încât cei ce sunt mai puțin interesați să nu mai piardă timpul.

În schimbul datelor furnizate, organizatorii vor avea posibilitatea să își promoveze evenimentul în cadrul aplicației. Evenimentul va fi semnalat pe hartă, astfel încât șoferii vor alege dacă își doresc să participe sau preferă să opteze pentru o rută ocolitoare.

Scopul acestui serviciu este de a ajuta la fluidizarea traficului, acesta nefiind monetizat cel puțin deocamdată. Ideea pare cât se poate de interesantă, și cu siguranță va motiva companiile să se promoveze prin intermediul aplicației. Cu toate acestea încă nu avem o dată oficială pentru implementarea ei în România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.