Începutul acesta de săptămână aduce noutăți de la Samsung. Mai exact brandul a lansat un canal de știri în limba română. Acesta poartă numele Samsung Newsroom România și își propune să-i informeze pe cititori, dar și presa, despre noutățile din cadrul companiei, atât cele locale, cât și cele internaționale(despre produse, servicii, statistici etc). În felul acesta, Samsung își propune să ofere transparență cu privire la acțiunile companiei.
„Trăim într-o epocă a informației, în care totul în jurul nostru, de la un simplu emoji în secțiunea de comentarii până la un banner publicitar, este încărcat de însemnătate și de propriul său flux informațional. În era digitală, acest lucru este și mai accentuat și se petrece într-un ritm mult mai alert. Pentru Samsung, nu este important doar ce comunicăm, ci și ritmul în care o facem, calitatea și relevanța conținutului – suntem conștienți că oamenii se află permanent în căutarea celor mai recente și corecte informații, pe care își doresc să le poată accesa într-un timp cât mai scurt. Din acest motiv am creat Samsung Newsroom România, un hub de informații, știri și noutăți oficiale Samsung, prin care ne propunem să asigurăm un dialog deschis și transparent cu media, consumatorii și nu numai. Mai mult decât atât, noul Newsroom România este modul prin care ne asigurăm că transmitem doar informații clare, verificate și gata de împărtășit rapid cu cei interesați.”