Pokemon Go a fost lansat pe 6 iulie de Nintendo și Niantic atât pe iOS, cât și pe Android, iar numărul de descărcări în SUA, Australia și Noua Zeelandă pare să depășească orice așteptări. Potrivit SimilarWeb, în SUA, la doar două zile de la lansare, jocul era instalat pe mai bine de 5% din smartphone-urile cu Andorid.
Mai mult de atât, se pare că utilizatorii activi de Pokemon Go, reușesc să-i egaleze pe cei ce folosesc Twitter. Media de joc pe parcursul unei zile este de 43 minute, ceea ce înseamnă mult mai mult timp petrecut jucând Pokemon Go, decât pe WhatsApp sau Instagram.
Milioane de utilizatori au ajuns să ”colinde” orașele în căutarea micilor mascote virtuale, unii dintre aceștia având parte chiar și de situații periculoase, precum jafurile, accidentele de mașini, dar și loviturile.
Jocul a fost creat pentru cei obișnuiți să stea mai tot timpul cu ochii în telefon, este amuzant și ușor de jucat, astfel că mulți dintre jucători au devenit chiar dependenți de această aplicație. Se pare că Nintendo a dat lovitura cu noul joc, ce se bazează pe realitatea augmentată, acțiunile sale crescând deja cu 36%. Pokemon Go ar putea fi soluția pentru relansarea Nintendo.
Deocamdată, jocul a fost lansat doar în Statele Unite, Noua Zeelandă și Australia, pe listă urmând Japonia, precum și alte țări cu potențial pe partea de gaming.