GoPro investește 105 milioane de dolari în două aplicații

gopro

Ultimele 12 luni nu au reprezentat o perioadă prea bună pentru GoPro, prețul acțiunilor companiei scăzând extrem de mult, aspect ce a atras și nenumărate întrebări asupra viitorului companiei.

În efortul de a schimba acest lucru, Nicholas Woodman, CEO al GoPro anunța zilele trecute faptul că s-au făcut achiziții strategice, menite să rezolve una din cele mai mari probleme ale utilizatorilor de GoPro, și anume editarea video. Compania a alocat 105 milioane de dolari pentru achiziționarea a două aplicații de editare video pentru telefon, ce permit utilizatorilor să-și realizeze clipurile video mult mai ușor. Este vorba despre aplicațiile Replay și Splice.

Deși GoPro vinde camerele de acțiune oferind utilizatorilor viziunea că ar putea arăta ca niște profesioniști în ale sportului, realitatea este puțin diferită. Adesea utilizatorul se străduiește ore în șir să monteze o scurtă filmare, ce în final nu este cine știe ce.

Replay este o aplicație ce permite utilizatorilor să selecteze clipuri video și fotografii, pentru ca ulterior să le combine în mod automat într-un video complet, cu diferite efecte și muzică.

Splice este mai mult o aplicație de mobil pentru editare manuală, ce permite folosirea unor caracteristici pentru care în mod normal ai avea nevoie de un desktop.

”Splice, Replay și GoPro se vor îmbina, pentru a oferi ceea ce noi credem că va fi cea mai rapidă și mai agreabilă experiență de editare video pe mobil” spune fondatorul și CEO-ul GoPro, Nicholas Woodman.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.