Spotify este serviciul de streaming muzical cu cea mai mare popularitate din lume, dacă judecăm după numărul de abonați(159 milioane de utilizatori). De astăzi acesta a intrat și în România. Utilizatorii vor beneficia de o experiență muzicală extraordinară, ce poate fi personalizată în funcție de preferințele fiecăruia.
Serviciul poate fi accesat fie în mod gratuit, variantă ce vine la pachet cu conținut publicitar fie se poate opta pentru abonamentul Premium de 5 euro/lună, fără reclame, având primele 30 de zile gratuite, pentru testare.
Spotify oferă posibilitatea de a alcătui playlist-uri cu muzica preferată, de a descoperi muzică nouă, dar și de a distribui conținutul către prieteni. Având în vedere că serviciul este atât de dezvoltat în afară, cu siguranță se pot găsi niște playlist-uri foarte bune, mai ales că unele sunt realizate de experți într-ale muzicii.
În Spotify se pot găsi cele mai renumite titluri internaționale, dar și titluri românești, indiferent de gusturi, reunite într-o bază de date de 35 milioane de melodii, disponibile atât pentru utilizatorii care au abonament, cât și pentru cei ce folosesc serviciul în mod gratuit: „Suntem extrem de entuziasmați să lansăm astăzi Spotify în România şi să oferim o experiență muzicală revoluționară. Grație unei selecții muzicale uriașe, de peste 35 de milioane de melodii, recomandărilor atent personalizate şi celor mai bune playlist-uri alcătuite de experți în domeniu sau utilizatori pasionați, Spotify face din descoperirea muzicii preferate o activitate mai simplă ca niciodată”, spune Przemek Pluta, Markets Operations pentru Europa de Sud-Est în cadrul Spotify.